Lai gan katru gadu uz darba Ziemassvētku pasākumu mana mamma parasti man pašuj tērpu, šoreiz es izlēmu, ka vilkšu mugurā k-ko jau skapī atrodamu. Jāsaka gan, ka neko es tur neatradu (kā jau sievietēm tas parasti notiek, stāvot pie pilna skapja :c) ). Tad reiz nejauši lietotajos apģērbos (lai dzīvo “Humana”!) manu uzmanību piesaistīja pavisam parasta, melna, mazliet elastīga samta auduma kleitiņa. Modelis absolūti parasts – taisna, uz auguma, bez piedurknēm, garums līdz celim (diemžēl pirms pārvērtībām to neesmu nobildējusi). Un tad drošvien man virs galvas iedegās lampiņa! :c) Man radās doma šo kleitiņu uzlabot. Iegādājos to.

Auduma veikalā (lai dzīvo arī “Abakhan”! starp citu, tur līdz 24.janvārim esot atlaides) nopirku plānu, plānu (kā tīmeklis) melnu audumu. Audums tika saplēsts (jā tieši tā – saplēsts) garās, apmēram 4 cm platās strēmelēs. Maliņas veidojās mazliet spurainas, bet neārdījās. Katrai strēmelei gareniski pa vidu tika nošūts ar lieliem dūrieniem un pēc tam nedaudz savilkts, lai sakrokotos. Tad šīs strēmeles vertikāli tika kārtotas cita citai blakus diezgan cieši, lai spuriņas turētos uz augšu un šūtas klāt pie kleitas apakšējās malas, bet mazītiņa piedurkne (piedurknes augšdaļa) tika izveidota no cita melna elastīga auduma (no mammas krājumiem) un tad pie tās piešūtas strēmeles. Kleitiņa gatava! :c)

Foto: kāds man pēc vārda nezināms fotogrāfs mūsu darba pasākumā :c)

 

Kleitas aptuvenās izmaksas 2 LVL – 1 LVL kleita un apmēram 1 LVL plānais audums.