Lai gan mūsu mājās slimošana nebeidzas (un šoreiz diemžēl ir mana kārta), manas pelēkās šūnas (lai gan gausi), bet darbojas. :c) Šoreiz tās piestrādā pie dāvanas brāļa puikam 3ajā dzimšanas dienā, kura būs februārī. Tā kā drusciņ laiks vēl ir!

Esmu paredzējusi viņam uzšūt rotaļu autoceļu. Pirmoreiz, tādu ieraudzīju blogā homemade by jill, tad tepat Latvijas blogā mammas rokas. Tā kā slimības dēļ nekam nav spēka, tikai gulēšanai, tad veicu arheoloģiskos bitu un baitu izmeklējumus i-netā, lai sasmeltos idejas un iedvesmu. Zemāk piefiksēju dažas idejas attēlos.

Uz katru attēlu darbojas saite uz tā oriģinālo lapu, kur ir plašāks apraksts un vairāk attēlu.

 

Tādi, lūk, dažādi rotaļu laukumi! Jāsaka, ka man patīk visi un es būtu gatava parotaļāties ar ikvienu! :c)

Atliek vien izveseļoties un ķerties pie audumiem (tos jau esmu piemeklējusi un izmazgājusi -tā kā nav nemaz ar mani tik slikti :c) ), šķērēm un šujmašīnas!