Reiz kādā marta dienā saskatījos i-netā visvisādus Džoela (madebyjoel.com) projektus viņa bērniem no koka un man radās spontāna iedvesma, ka arī es ar savām sievišķīgajām rokām Rīgas standarta blokmājas dzīvoklī varu pagatavot savam dēliņam koka rotaļlietas. Mans vīrs, protams, lielā sajūsmā nebija, jo tas nozīmēja, ka arī viņam k-kas būs jādara. :c)

Tā nu vienā no Rīgas būvmateriālu veikaliem (bez maksas) tiku pie dēļa gala atgriezuma un ķēros pie darba. Tā kā dēlis bija diezgan plāns (~2 cm), izlēmu par labu dažādiem braucamajiem. Uz papīra uzzīmēju šablonu, kuru pārnesu uz koka. Ņēmu visparastāko rokas figūrzāģi un zāģēju savu iecerēto autobusu.

Attēlā ir mana vīra rokas un viens no viņa radītajiem braucamajiem – džips (otrs ir traktors). :c)

Tad izzāģēto autobusu rūpīgi noslīpēju, lai mazās roķeles nedabū kādu skabargu. Un visbeidzot, iezzīmēju dažas autobusa detaļas ar akrila krāsu. Tāds, lūk, rezultāts!

Un te jau tas ir lietošanā.

Rodas jautājums, bet kur tad tas džips un traktors? Nav! Jo vīrs nav pabeidzis. :c( Būs brīvdienās viņš atkal jāpabaksta. :c)

Nākotnē esmu iecerējusi k-kur dabūt biezāku materiālu un sazāģēt tos dažāda lieluma taisnstūros, kurus iezīmēšu par mājām, lai veidojas pilsēta. Bet – kur dabūt tādus atgriezumus?…

P.S. Esmu atsākusi strādāt pēc lielā atvaļinājuma, tāpēc visticamāk tuvākajā laikā, kamēr apradīšu ar jauno situāciju un ieiešu kādā daudz maz sakarīgā dienas ritmā, nekādi jauni rokdarbi netaps. Bet man ir krājumos vēl šis tas neatrādīts. :c)