Ar šādu nosaukumu man ir pierakstīta šī recepte, taču 1) ne nu tas ir 100% veselīgs, 2) ne nu es to gatavoju bērnu ballītei. :c) Gatavoju to kā našķi kolektīvai plostošanai ar draugiem pa Gauju. (starp citu, plostot ar 1 ½ gadu vecu bērnu nav viegli, taču arī ne neiespējami un es priecājos, ka nenobijos, bet to pamēģināju)

Recepti pierakstīju, izgaršojot kādu veikalā pirktu našķi.

Sastāvdaļas:

Brokastu kukurūzas pārslas, žāvēti augļi (dzērvenes, ķirši u.c. skābenie augļi), mandeļu skaidiņas, sēklas (ķirbju, saulespuķu, sezama u.c.), īrisa masa.

Pagatavošana:

Katliņā izkausē īrisa masu (manos pāris piemājas veikalos diemžēl tās nebija, nopirku Gotiņas konfektes – derēja). Tikmēr sajauc kukurūzas pārslas, mandeļu skaidiņas, sēklas un žāvētos augļus (man to nebija, bet būtu derējuši, lai mazliet atsvaidzinātu kopējo saldumu). Kad īrisa masa izkususi, pievieno sauso maisījumu. Visu kārtīgi samaisa. Lej/ber/pārvieto lēzenā, kantainā traukā (es apakšā izklāju pārtikas plēvi aiz kuras pēc tam bija viegli izņemt no trauka). Izlīdzina. Virsū uzliek kādu citu trauku un slogu (man bija atbilstoša izmēra plastmasas kastīte un kilograms gaļas ledusskapī). Atdzesē (es liku ledusskapī uz nakti). Griež ar asu nazi kubiņos. Noēd tā, ka drupačiņas nepaliek.