Filmu The Tree of Life (ASV, 2011) man ieteica noskatīties kolēģe. Filma ļoti specifiska. Kopā savijušies it kā divi stāsti – par pasaules radīšanu un kāda tēva – klusā tirāna attiecībām ar dēlu.

Vakar skatoties filmu, es to nesapratu, abas sižeta līnijas man galīgi „nelīmējās“ kopā, filmas ritms likās daudz pa lēnu, taču šodien pārrunājot filmu ar kolēģi daudz kas sastājās pa vietām un man pat tā sāk patikt.

Galvenajās lomās Breds Pits (Brad Pitt), Šons Penns (Sean Penn) un man pirms tam nezināma aktrise Džesika Čestina (Jessica Chastain). Režisors Terenss Maliks (Terrence Malick) un skaidrs, ka turpmāk man būs viedoklis kāda stila filmas viņš rada. :c)

Filma šogad arī saņēmusi Kannu kinofestivāla galveno balvu.

 

Starp citu, filmu šo piektdien sāk rādīt „Kino Citadele” un iespējams uz lielā ekrāna iespaids rodas cits.