Ja katru gadu manā darba vietā tika pasūtītas kādas Ziemassvētku kompozīcijas, tad šogad dažādu man zināmu un nezināmu iemeslu dēļ nekā nav. Tā nu man palika žēl, uznāca dusmas un spīts, ka vietā, kur pavadu lielāko sava nomoda laiku, nav nekā, kas radītu svētku noskaņu, un izlēmu, ka pagatavošu k-ko pati.

Tā kā šogad esmu aizrāvusies ar atkārtotu materiālu izmantošanas ideju, ņēmu mūsu vecos cenrāžus (120-150 lapas puses – kā kuru gadu) un devu tiem otro iespēju pirms nodošanas makulatūrā. Norāvu biezos, krāsainos, glancētos vākus un no tiem pagatavoju eņģelīšus.

Izmantojot mazo apakštasīti par šablonu, uzvelk apli (es apzināti izvēlējos daļu dzeltenu, lai vēlāk eņģelītim veidotos korporatīvi dzeltena kleitiņa :c) ). Izgriež to. Pa vidu, izmantojot 1 lata monētu par šablonu, uzvelk apli un savelk līnijas kā zīmējumā, sadalot riņķi it kā 3 daļās. Griež pa iezīmētajām līnijām. Saloka eņģelīti, vaļējās malas saāķējot kopā.

Savukārt, no melnbaltajām iekšlapām dažu sapulču laikā (nu, būsim godīgi, vismaz 50% no sapulcēs pavadītā laika ir zemē nomests un galu galā, es tak’ esmu sieviete, kura spēj pietiekami kvalitatīvi darīt vairākus darbus vienlaikus! :cD ) pagatavoju eglītes (mājās pagatavotais paraugs no krāsainā žurnāla redzams iepriekšējā ierakstā). Ideja no šejienes, kur pieejama arī ļoti labi saprotama locīšanas shēma, tāpēc šeit to nemaz nemēģināšu atkārtot. Kā punktiņš uz „i” tika ar karsto līmi pielīmētas mazas sudrabkrāsas bumbiņas no iepriekšējo gadu kompozīcijām.

Pati jau nu esmu bezgala lepna, ka vismaz vienā nelielā telpā no 3 stāvu ēkas ir ienesta svētku noskaņa! :<)